Veelgestelde vragen

  • Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

    Dat kan zeker. Via onze website kun je bestellen vanuit Nederland en België. Wil je bestellen vanuit een ander land, neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum. Zij helpen je graag verder.

  • Kan ik in termijnen betalen?

    Het is mogelijk om in termijnen te betalen bij Woonboulevard Poortvliet. Hiervoor werken we samen met santander.nl. Daar vind je meer informatie over het betalen in termijnen.

  • Kan een zelfmontage-artikel worden gemonteerd?

    Dat is mogelijk tegen meerprijs. Deze prijs is voor ieder artikel anders. Via het Klant Contact Centrum kun je hiervoor een offerte opvragen.

  • Kan ik cadeaukaarten online inleveren?

    VVV-bonnen en papieren cadeaubonnen kunnen alleen in de showroom worden ingeleverd.

  • Hoe werkt retourneren?

    Een bestelling die je hebt ontvangen via PostNL, kun je ook met PostNL terugsturen. Is je bestelling door de bezorgservice afgeleverd, dan moet je voor een retour een afspraak maken. Volg de stappen op het retourformulier voor een juiste afhandeling van het retourneren van een bestelling.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van je bestelling kun je online controleren. Vul je klantnummer en ordernummer hier in en je ziet wat de orderstatus is van de producten die je hebt besteld. De verwachte leverdatum kun je 1 à 2 weken van tevoren zien en 48 uur voor levering wordt het tijdvak van levering aangegeven.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Voor producten die op voorraad zijn en via PostNL worden verstuurd, geldt een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Producten die op voorraad zijn en via de bezorgservice worden geleverd, worden bezorgd op de met jou afgesproken dag. Voor maatwerkproducten geldt een levertijdindicatie, die je op de pagina van het product ziet staan of in het winkelmandje.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Ja, annuleren is mogelijk. Dat kan binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling, tenzij de bestelling al naar je onderweg is.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een automatische bevestigingsmail. In deze mail vind je een overzicht van de producten die je hebt besteld en aanvullende informatie over je bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum.

  • Hoe zit het met de laagste prijsgarantie?

    Wij bieden altijd de laagste prijsgarantie. Mocht je binnen drie weken na aankoop een product ergens anders goedkoper zien, dan krijg je het prijsverschil terug. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden.