Klantenservice

DE BESTE SERVICE VAN BESTELLING TOT GARANTIE

Bouman & Potter staat voor optimale service. Van het plaatsen van je bestelling tot het bezorgen van je meubels: wij doen er alles aan om het inrichten van je huis soepel te laten verlopen. Daarom vertellen we je graag meer over het proces van bestellen, betalen, leveren en bezorgen. Zo weet je alles wat nodig is over je bestelling bij Bouman & Potter.

DE KLANTENSERVICE VAN BOUMAN & POTTER

Heb je vragen over het bestelproces, de betaalmogelijkheden, bezorging of garantie? Dan kun je altijd terecht bij Bouman & Potter. Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op. Dat kan door te bellen naar ons Klant Contact Centrum, maar je kunt ook het onderstaande formulier invullen. Wij zorgen er dan voor dat je binnen één werkdag een reactie krijgt. Onze medewerkers helpen je graag! Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

OPENINGSTIJDEN KLANT CONTACT CENTRUM

Neem contact op met het Klant Contact Centrum van Bouman & Potter via telefoonnummer 088 2349 800. We zijn te bereiken op de volgende dagen en tijden:

Maandag  09.00 - 18.00
Dinsdag 09.00 - 18.00
Woensdag  09.00 - 18.00
Donderdag 09.00 - 18.00
Vrijdag  09.00 - 21.00
Zaterdag 09.00 - 17.00

CONTACTFORMULIER

Stel je liever je vraag online? Ook dat kan. Laat je vraag en je gegevens hier achter en we sturen je binnen één werkdag een reactie.