Bezorgen & afhalen

Als klant sta jij centraal bij Bouman & Potter. Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd. Ben je nog bezig met klussen of wordt een verhuizing uitgesteld? Dan kunnen je meubels tijdelijk worden opgeslagen in het magazijn van Bouman & Potter.

Als er een nieuwe bestelling binnenkomt, gaan onze medewerkers direct aan de slag. Bij voldoende voorraad worden bestelde producten zo snel mogelijk verstuurd uit het logistiek centrum. Met het invullen van je ordernummer online kun je de orderstatus inzien. Zo weet je of jouw bestelling al onderweg is.

HET VERZENDEN VAN EEN BESTELLING

Ook over het versturen van je bestelling is nagedacht door Bouman & Potter. Ieder product wordt met de grootste zorg behandeld en op de juiste wijze ingepakt. Afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van een product, wordt het verstuurd met PostNL of door onze bezorgservice thuis geleverd.

 

1 | Bezorging door onze bezorgservice

De bezorgers van Bouman & Potter leveren meubels en andere grotere producten bij jou thuis. Hoe werkt het? Als je bestelling gereed is om geleverd te worden, ontvang je een e-mail met de afleverdatum. Komt deze datum jou niet uit? Neem dan contact met ons op om een nieuwe afspraak in te plannen. Mocht je toch niet thuis zijn, door wat voor reden dan ook, bij levering van onze eigen bezorgservice, dan stopt onze bezorger een briefje in de brievenbus, dat we je gemist hebben bij levering.

Bij een bestelling betaal je € 150 bezorgkosten.

2 | Bezorging via PostNL

Kleinere producten worden verstuurd met PostNL. Tenzij ze breekbaar zijn, dan zorgen onze bezorgers ervoor dat het product veilig en heel bij je thuis komt. Je ontvangt een Track and Trace code in je inbox, waarmee je de status van je bestelling kunt volgen bij PostNL. Wanneer je niet thuis bent wanneer PostNL langskomt, wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Ben je dan ook niet aanwezig? Haal dan het pakket op bij het postkantoor.

Bij een bestelling wordt er € 7,95 in rekening gebracht.

Showroommodellen

• Prijzen van showroommodellen zijn gebaseerd op zelf afhalen en zelf monteren.
• Bezorgen is mogelijk tegen € 150 bezorgkosten.
• Montage is mogelijk tegen kosten, montagekosten variëren per artikel.

3 | Afhalen in de showroom

Online bestellingen worden alleen via PostNL of de bezorgservice bij je thuis geleverd. Het is niet mogelijk om een online bestelling op te halen in de showroom van Bouman & Potter in Poortvliet, Eindhoven, Rotterdam of Cruquius. Normale bestellingen kunnen eventueel worden opgehaald bij een afhaalpunt, een overzicht van het terrein met het afhaalpunt:

voor Eindhoven vind je hier.

Voor Rotterdam vind je het afhaalpunt hier.

Voor Cruquius vind je het afhaalpunt hier.

voor Poortvliet vind je het afhaalpunt hier.

4 | Onze bezorgvoorwaarden

Artikelen zijn verzekerd tijdens transport en levering. Levering vindt plaats door professionele bezorgers. Artikelen worden in de door u gewenste ruimte geplaatst. Vilt wordt gratis geplakt onder de geleverde artikelen. Artikelen worden vakkundig gemonteerd (uitgezonderd zelfmontage artikelen). Elektrische onderdelen worden getest en gecontroleerd. Verpakkingsmaterialen worden gratis mee retour genomen.

5 | Bijzondere omstandigheden levering

Zijn er bijzondere omstandigheden, die de levering van een meubel moeilijk kunnen maken? Ook dan horen wij het graag. Denk hierbij aan een woning op een etage, die niet met de lift bereikbaar is. Maar ook een uitgebouwde meterkast of vast gemonteerde garderobe in een smalle gang kunnen de levering van je bestelling belemmeren. Als een meubel te groot is om zo naar binnen te kunnen, is het bij sommige items mogelijk om ze gedemonteerd te leveren en ze ter plaatse te monteren. We helpen je graag bij het vinden van de juiste oplossing. Woon je op een hogere etage, waarbij geen lift of een te kleine lift is voor het te leveren meubel? Of is het meubel te groot voor het trapgat of trappenhuis? Dan vragen wij je om dit tijdig aan ons door te geven.

  • Bij levering t/m de 1e etage en met een maximum hoogte van 5 meter wordt de GEDA-lift gebruikt. Voor het gebruik hiervan wordt € 65 in rekening gebracht.
  • Bij levering boven de 2e etage of een hoogte van meer dan 5 meter wordt er gebruik gemaakt van een ladderlift. Deze gaat tot een maximum van 27 meter (± 8e etage) en kost € 100. Op aanvraag zijn er ook andere hoogtes mogelijk.
  • Wordt een order geleverd op een locatie, waarbij een kraan noodzakelijk is? Dan wordt de hulp van een gespecialiseerd kraanbedrijf ingeroepen. De kosten hiervan zijn volledig voor jouw rekening. Je mag uiteraard ook zelf zorgen voor een lift of kraan bij het leveren van je order.