Garantie

DE BOUMAN & POTTER GARANTIES

Bij Bouman & Potter ben je verzekerd van een optimale service en garantie. Zoals het hoort! De woonwinkel is CBW-erkend en daarom zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing op jouw bestelling. Bouman & Potter biedt een extra lange garantie van vijf jaar in plaats van de standaard drie jaar afbouwende garantie. Hier vind je meer informatie over de garanties, die Bouman & Potter je biedt.

1 | CBW-garantie

Bouman & Potter biedt jou een optimale garantie op alle meubels met de CBW-garantie. De algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen gelden bij Bouman & Potter, met een uitzondering op de looptijd van de garantie. In plaats van standaard twee jaar volledige garantie bieden wij een extra lange productgarantie van vijf jaar, waarvan de laatste drie jaar afbouwend zijn. Wat betekent dit voor jou? De reparaties binnen de eerste twee jaar na aankoop worden volledig vergoed. In het derde jaar geldt dit voor 60% van de kosten, in het vierde jaar 40%, het vijfde jaar 20% van de kosten. Lees hier alles over de voorwaarden van de CBW-garantie.

2 | Laagste prijsgarantie

Bouman & Potter biedt de laagste prijsgarantie voor ieder product in de winkel en online. Zie jij precies hetzelfde product ergens anders goedkoper? Dan krijg je het verschil in prijs terug van Bouman & Potter. Let op: dit is alleen het geval als je dit meldt binnen twee weken na aankoopdatum. Ook moeten de koop- en leveringsvoorwaarden hetzelfde zijn en het artikel moet te vinden zijn in de showroom of op de webshop van de aanbieder.
De showroommodellen van Bouman & Potter vallen niet onder de laagste prijsgarantie.

3 | Wettelijke garantie

Alle meubels en accessoires, die je koopt bij Bouman & Potter horen in optimale staat te verkeren. Voldoet jouw bestelling niet aan je verwachting? Dan kun je aanspraak maken op verschillende wettelijke garanties. Je hebt recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van het aankoopbedrag na overleg van een bewijs van aankoop. De eerste zes maanden na je aankoop geldt er een omgekeerde bewijslast. Als Bouman & Potter kan aantonen dat een defect is ontstaan door eigen toedoen, dan is het bedrijf niet verantwoordelijk voor het defect en staat niet garant voor de kosten van de reparatie.

4 | B&P Goed-slapen-garantie

Deze goed-slapen-garantie geldt op de hele slapen collectie van Bouman & Potter. Als je nieuwe matras of bedcombinatie niet is wat je ervan had verwacht, dan biedt B&P tot 60 dagen na levering een omruilgarantie. Dit houdt in dat je de matraskern eenmalig kunt omruilen voor een andere matraskern uit dezelfde collectie. Let op: je lichaam heeft wat tijd nodig om te wennen aan een nieuw bed, dus gun jezelf minimaal 3 weken de tijd om te acclimatiseren. Heb je vragen over de B&P goed-slapen-garantie? Benader dan één van onze adviseurs, zij helpen je graag.

5 | Spelregels showroommodellen

• Showroommodellen hebben een garantie van 1 jaar.
• All-in house service is ook mogelijk op showroommodellen mits geen vlekken in bekleding aanwezig is.
• Het eventueel bijwerken van gebruikssporen of beschadigingen is mogelijk in onze werkplaats tegen kosten.

BOUMAN & POTTER: ALL-IN HOUSE PREMIUM SERVICE 

Naast de vijf jaar afbouwende garantie biedt Bouman & Potter tegen meerprijs een zeven jaar lange premium service en garantie met de All In Premium Service van All In House. Dit is een full-service programma voor nieuwe zitmeubels van alle soorten leer, microleer, PU-leer of textiel. De All In Premium Service biedt een oplossing voor problemen, die niet binnen de garantie vallen.

De voordelen van de All in Premium Service

Met de All In House Premium Service van Bouman & Potter kies je voor zeven jaar lang zorgeloos genieten van je nieuwe zitmeubel. Zo krijg je van de woonboulevard 7 jaar full service en garantie voor je zitmeubel – met professionele hulp bij klachten over de constructie van een meubel, beschadigingen en vlekken. All In House biedt service op gebieden, die normaal niet onder de garantie vallen. Denk hierbij aan het opvullen van ingezakte kussens, het repareren van losgeraakte stiknaden en het verwijderen van pilling.

Extra service van All in House

Met de All in House Premium Service ben je verzekerd van professionele hulp bij vlekken of fouten in constructie. Mocht er binnen zeven jaar na aankoop een vlek ontstaan op een zitmeubel, die je niet zelf kunt verwijderen, dan komt hiervoor kosteloos een specialist bij je thuis. Voor leren zitmeubels geldt een extra service: deze worden geleverd met een bijpassende verzorgingsset voor de volledige periode van zeven jaar. Zo weet je zeker dat het leer van je zitmeubel de benodigde voeding ontvangt. Dat is de service van Bouman & Potter voor jou.

Wil jij meer weten over de voordelen van All in House? Lees dan hier de folder.