Retourneren

WANNEER STUUR JE EEN PRODUCT TERUG NAAR BOUMAN & POTTER?

Een deel van de Bouman & Potter collectie bestaat uit producten die we spe­ciaal voor jou bestellen of laten maken bij onze leveranciers. Voor deze artikelen geldt een zichttermijn van 5 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw bestelling inruilen. Je ontvangt dan 70% van het aankoopbedrag retour in de vorm van korting op je nieuwe aankoop. Heb je hier vragen over? Bel dan met de medewerkers van ons Klant Contact Centrum, zij helpen je graag verder!

Voor artikelen uit voorraad geldt dat Bouman & Potter je een extra lange zichttermijn geeft van 30 dagen. Na het retourneren van je bestelling - onbeschadigd en in de originele verpakking - ontvang je het volle­dige aankoopbedrag met aftrek van eventuele transportkosten, terug op je rekening. Dit gebeurt zodra de bestelling is aangekomen en verwerkt in het magazijn van Bouman & Potter.

Voor een eventuele waardevermindering die is ontstaan door schade of op een andere wijze, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Dit geldt bijvoorbeeld voor zelfmontage artikelen.

HOE RETOURNEER JE EEN BOUMAN & POTTER BESTELLING?

Terugsturen van een bestelling naar Bouman & Potter is eenvoudig. Houd er wel rekening mee welke bezorgmethode er is gebruikt. Zo kun je een bank, die door onze bezorgservice is gebracht, niet met PostNL terugsturen.

1 | Bestelling laten ophalen door onze bezorgservice

Je kunt via het contactformulier een retournummer aanvragen. In je inbox vind je dan een e-mail met het betreffende nummer. Vul dit nummer, je naam, postcode en huisnummer in op het bij de bestelling geleverde retourlabel. Plak dit label op de buitenkant van het pakket. De bezorgservice neemt contact met je op om een ophaalafspraak te maken. Op de afgesproken datum en tijd zorgt Bouman & Potter dat het pakket wordt opgehaald.

2 | Bestelling retourneren met PostNL

Vraag als eerste een retournummer aan via het contactformulier. Je ontvangt via de e-mail het retournummer. Vul dat in op het retourformulier, samen met je naam, postcode en huisnummer. Als je het retourformulier niet hebt ontvangen, dan kun je hier een nieuw exemplaar downloaden. Plak het retourformulier op de buitenkant van het pakket en stuur het gratis terug via Post NL.